čtvrtek 2. května 2024

No. 1 Party Anthem

 >> písnička <<
jampadampadam
ke čtení je vhodno poslouchat 

18+

No. 1 Party Anthem

Poprvé tu písničku slyšíme, když tančíme tělo na tělo na svatbě mých přátel. Jsou to vzácné chvíle, ale když mě doprovázíš do společnosti – do společnosti – jsem na vrcholu blaha. Vodím si tě dokola a předvádím jako vzácnou trofej – hlavu chiméry, roh jednorožce, popel z Fénixe –, pro kterou jsem musel složit tolik obětin, že i Aztéky uctívaný Huitzilopochtli by bledl závistí.
Jsou to vzácné chvíle, kdy tančíme tělo na tělo, občas však přeci jen přijdou. Málokdo nám vidí do karet, a už vůbec nikdo nám nevidí do hlav.
Hraje naše písnička. Naše je proto, že jsem tak rozhodl. Nohy dělají krok sun krok. Ústa se spojují ve svazek horkého dechu a narážejících zubů. Kýčovité žárovky na kabelu se opilému zraku zdají být světluškami.
Ta písnička nám později hraje na repeat, když se milujeme, už doma. Vidím tvoje pěkné tělo, paže a ramena uvyklá shybu, ale obdivuji obsah tvé hlavy: znalosti, co nemají žádné hranice a rozpínají se jako vesmír, precizní paměť, analytické uvažování. A já, zvířátko primitivní, nemám, co bych ti nabídnul, a tak ti dávám aspoň svůj zadek a svá ústa, a snažím se v tom být co nejlepší, protože vím, že to je ta nepsaná dohoda mezi námi; aspoň potud jsem inteligentní. Polykám tvýho ptáka jako by to byla poslední večeře před ukřižováním na Golgotě, vždyť moje datum minimální spotřeby se blíží ke konci
Call off the search for your soul or put it on hold again, zpívá se v naší písničce. No, už nehledám. Kdo taky potřebuje duši, když může být tady a s tebou, kolébat se do rytmu v tanci nebo přirážení. I prázdná nádoba se může cítit dobře, když je naplněna zvukem a teplým semenem.
Nemám ti co nabídnout, a tak ti aspoň pouštím naší písničku. Vím, že se ti líbí. Přeci jen něco máme společného.

Žádné komentáře:

Okomentovat